دیالیز برای بیماران با پایان مرحله بیماری کلیوی و سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز برای بیماران با پایان مرحله بیماری کلیوی و سطح کراتینین بالا

دیالیز یکی از درمان است که زمانی که مردم به بیماری کلیوی end مرحله، می تواند کلیه کمک به تخلیه زباله اضافی و سموم (مانند کراتینین) در خون است. سپس برای افراد مبتلا به ESRD و سطح کراتینین بالا دیالیز بهترین انتخاب است؟ آیا درمان جایگزین دیالیز وجود دارد؟

معمولا، پس از مردم به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی قرار می گیرند، آنها را از نشانه های شدید، به طوری که آنها خواستار به پیدا کردن بعضی از روش برای از بین بردن کسانی که علائم. دیالیز رایج ترین روش قبل از مردم می توانند پیوند، که یکی از موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه را است. با کمک آن، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد، مایع اضافی را می توان تخلیه و تمام نشانه های دیگر می شود کاسته خواهد شد. اما این بیماری قابل درمان نیست، تا مردم را به دیالیز برای بقیه عمر خود را. برخی از آنها ممکن است می تواند یک زندگی با کیفیت به علت عوارض ناشی از این درمان، برای این بخش از مردم آنها تعجب هر راه دیگر برای حل این مشکل وجود دارد را نداشته باشند.

در واقع، برخی از روش های درمانی، بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی وجود دارد، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز. معروف ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. اگر می خواهید بیش از حد جزئیات بیشتر در مورد آن را می دانم، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

بنابراین برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و سطح کراتینین بالا، دیالیز شاید نه بهترین انتخاب، آنها می توانند برخی از درمان های جایگزین مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: